Η ΙΕΡΑΡΧΕΙΑ ΤΩΝ 9 ΕΝΝΕΑ ΙΔΙΟΤΗΤΩΝ ΤΗΣ ΑΠΟΛΥΤΗΣ Ι ΜΟΝΑΔΑΣ 1 ΕΝΑ ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΩΤΑΡΧΙΚΗ ΑΙΤΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΟΛΩΝ ΚΑΙ Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΑΙΤΙΑ ΤΗΣ 9 ΕΝ ΝΕΑΣ ΕΛΛΑΝΙΑΣ ΘΕΙΑΣ ΑΛΗΘΙΝΗΣ ΜΟΝΑΔΙΚΗΣ ΝΟΜΟΤΕΛΕΙΑΚΗΣ ΑΘΑΝΑΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΜΑΣ. ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ ΕΛΛΗΝ ΑΝΘΡΩΠΕ ΝΑ ΚΑΤΑΝΟΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΤΙΛΗΦΘΕΙΣ, ΝΑ ΜΑΘΕΙΣ, ΝΑ ΓΝΩΡΙΣΕΙΣ, ΝΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΕΙΣ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΗΝ ΣΥΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΔΟΜΗ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΣΟΥ, ΤΙΣ 9 ΕΝΝΕΑ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ ΤΗΣ ΙΕΡΑΡΧΕΙΑΣ ΤΩΝ 9 ΕΝΝΕΑ, ΤΗΣ ΑΠΟΛΥΤΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ Ι, ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΤΟΥ ΣΤΟΧΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΚΟΠΟΥ ΤΗΣ 9 ΕΝΝΕΑΣ ΔΙΚΗΣ ΣΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ!! ΚΑΙ ΕΤΣΙ, ΘΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΕΙΣ ΟΛΟ ΤΟ ΑΠΕΙΡΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΥΠΑΡΞΗΣ ΣΟΥ! Ο ΑΡΤΕΜΗΣ ΣΩΡΡΑΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΙΕΡΟ ΕΛΛΑΝΙΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΤΗΣ ΙΕΡΑΡΧΕΙΑΣ ΤΩΝ 9 ΕΝΝΕΑ ΜΑΣ ΤΑΞΙΔΕΥΕΙ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΑΡΧΗΣ ΜΑΣ, ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΜΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΟΥ ΝΟΥ ΜΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΒΙΩΣΟΥΜΕ ΤΟ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΑΠΕΙΡΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΜΑΣ, ΤΟ ΠΡΩΤΑΡΧΙΚΟ ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΑΠΕΙΡΟ, ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Η ΙΔΙΑ Η ΑΛΗΘΙΝΗ ΥΠΑΡΞΗ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΜΑΣ! ΑΠΕΙΡΗ ΤΙΜΗ ΚΑΙ ΑΠΕΙΡΟ ΣΕΒΑΣΜΟ ΣΤΟΝ ΑΡΤΕΜΗ ΣΩΡΡΑ ΠΟΥ ΕΔΩΣΕ ΣΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑ ΤΗΝ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΑΥΤΗ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΙΕΡΩΝ ΕΛΛΑΝΙΩΝ ΚΕΙΜΕΝΩΝ ΜΑΣ.
ΤΑ 7 ΕΦΤΑ ΕΛΛΑΝΙΑ ΚΟΣΜΟΣΥΜΒΟΛΑ ΦΩΝΗΕΝΤΑ ΤΩΝ 27 ΕΛΛΑΝΙΩΝ ΚΟΣΜΟΣΥΜΒΟΛΩΝ ΤΗΣ ΑΙΘΕΡΙΚΗΣ ΕΛΛΑΝΙΑΣ ΓΡΑΦΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΛΗΘΙΝΟΥ ΜΟΝΑΔΙΚΟΥ ΧΑΡΤΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΝΙΑΣ ΑΛΗΘΙΝΗΣ ΜΟΝΑΔΙΚΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΤΩΝ ΑΛΦΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΩΜΕΓΑ.
Αποβολή από το μάθημα εξήγγειλε η υπουργός Παιδείας για όσα παιδιά δεν φορούν μάσκες μέσα στην τάξη.
Όποιος αρνείται να φορέσει τη μάσκα στο σχολείο θα έχει τις κυρώσεις σύμφωνα με τα παιδαγωγικά μέτρα που προβλέπονται, ξεκαθάρισε η Νίκη Κεραμέως.
Μιλώντας στην ΕΡΤ, η υπουργός Παιδείας υπογράμμισε ότι όποιος μαθητής δεν φορά μάσκα στο σχολείο «δεν θα συμμετέχει στο μάθημα, με ό, τι αυτό συνεπάγεται». Η ίδια, τόνισε, μάλιστα ότι «σε περίπτωση άρνησης ή προτροπής από γονείς για μη χρήση μάσκας θα ακολουθηθούν όλα τα παιδαγωγικά μέτρα που προβλέπονται». «Δεν νοείται να είναι κανείς στο σχολείο χωρίς μάσκα» κατέληξε η κ. Κεραμέως.
Στην ίδια λογική κινήθηκε και ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Στέλιος Πέτσας, χθες, δηλώνοντας (ΕΡΤ) ότι «εάν δεν φορά κάποιος μάσκα, δεν μπορεί να θέτει σε κίνδυνο τους υπόλοιπους συμμαθητές του στην τάξη» και ότι θα ληφθούν σχετικά μέτρα.
Αναφορικά με την ημερομηνία έναρξης της σχολικής χρονιάς, η υπουργός Παιδείας τόνισε ότι η τελική ημερομηνία θα ανακοινωθεί την Τρίτη και υπογράμμισε ότι αναμένεται η επιστροφή όλων των εκδρομέων για να μην υπάρχουν μετακινήσεις ασυμπτωματικών.
Κεραμέως: Η μάσκα είναι απαραίτητη αλλά δεν είναι το μόνο μέτρο προστασίας
Η Νίκη Κεραμέως σημείωσε, παράλληλα, ότι η χρήση μάσκας είναι απαραίτητη αλλά δεν είναι το μόνο μέτρο προστασίας. «Όπως, είπα και στη Βουλή η μάσκα σε καιρό πανδημίας είναι η μάσκα είναι ένα πάρα πολύ σημαντικό εργαλείο, δεν είναι το μόνο ωστόσο. Έχουμε προβλέψει μια τεράστια ενημερωτική καμπάνια μέσω video και οδηγιών του ΕΟΔΥ. Επιπρόσθετα οι γιατροί σε συνεργασία με τον Πανελλήνιο Ιατρικό Σύλλογο έχουν προβλέψει διαφορετικές ώρες διαλειμμάτων για να μειώσουν τον συγχρωτισμό των ομάδων».
Η υπουργός Παιδείας αναφέρθηκε, επίσης στη χρήση των αντισηπτικών αλλά και στην πρόβλεψη συχνότερου καθαρισμού στις σχολικές μονάδες τόσο κατά τη διάρκεια της λειτουργίας τους όσο και μετά το πέρας των μαθημάτων.
Τέλος, απηύθυνε προτροπή στους γονείς να εγγράψουν τα παιδιά τους στα ολοήμερα σχολεία. «Κάναμε μια μεγάλη κίνηση και με προτροπή πρωθυπουργού να επεκτείνουμε σημαντικά τις ώρες λειτουργίας τους και για παιδαγωγικούς λόγους και προκειμένου να περιορίσουμε τον συγχρωτισμό με τους παππούδες και τις γιαγιάδες τους».
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ ΝΕΥΡΑΛΓΙΚΟΙ ΚΥΡΙΟΙ ΑΞΟΝΕΣ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ
1.0. ΠΑΙΔΕΙΑ
Η Ελλήνων Πολιτεία θεωρεί την παιδεία ως τον κρισιμότερο και πιο νευραλγικό τομέα της κοινωνίας. Το πρόγραμμα είναι να διαθέσει τεράστια κεφάλαια ώστε να δημιουργηθεί η υλικοτεχνική δομή για την άριστη και πλήρη παιδεία των Ελληνόπουλων. Ο σκοπός της Ελλήνων Πολιτείας είναι η πλήρης και ολοκληρωμένη παιδεία. Το κτίσιμο του πνεύματος και του σώματος είναι υποχρέωση την Πολιτείας η οποία αναλαμβάνει πλήρως ως καθήκον της ενώπιον του Γένους μας.
1.1. Τα σχολεία θα είναι τα εκκολαπτήρια των νέων Ελληνικών Γενεών και θα λειτουργούν για την παραγωγή των νέων πολιτών με τη δόμηση του σώματός τους, της ψυχής τους και του πνεύματος τους ώστε να αξιώνονται για να πάρουν την Ελλήνων Πολιτεία στα χέρια τους. 1.2. Τα σχολεία χωρίς κανένα οικονομικό περιορισμό θα έχουν ότι κάθε σύγχρονη υλικοτεχνική υποδομή απαιτεί για την επίτευξη του σκοπού τους μέχρι θέατρα για παραστάσεις μάθησης όπως μας κληροδότησαν οι προγονοί μας. Αυτό σημαίνει ότι το σχολείο θα ικανοποιεί και θα αναπτύσσει όλη την δημιουργική ικανότητα των Ελληνόπουλων. Εκτός από την παιδεία της πνευματικής μάθησης κάθε σχολείο θα έχει όλες τις υποδομές αθλοπαιδιών σε ατομικά και σε συλλογικά αθλήματα. Οι αθλητικοί σύλλογοι, τα σωματεία κλπ δεν θα έχουν λόγο ύπαρξης στην Ελλήνων Πολιτεία εφόσον θα ενσωματώνονται από λειτουργικής άποψης με τα σχολεία. Σε οποιοδήποτε άθλημα έχει ταλέντο, έφεση ή αρέσκεια το Ελληνόπουλο θα έχει την ευκαιρία να την εξασκεί εντός των εγκαταστάσεων του σχολείου του. 1.3. Αυτό βέβαια προϋποθέτει τον πλήρη εξοπλισμό και την απαραίτητη στελέχωση από τους ικανότερους εκπαιδευτές – προπονητές για κάθε συγκεκριμένο άθλημα. Έτσι θα υπάρχει μια ταυτόχρονη παιδεία των Ελληνόπουλων και στο σώμα και στο πνεύμα γιατί και τα δύο πρέπει ταυτόχρονα να γυμνάζονται. 1.4. Επίσης κάθε σχολείο θα περιλαμβάνει τις πιο άρτιες εγκαταστάσεις για την κάλυψη των έμφυτων τάσεων που υπάρχουν στον άνθρωπο για την ανάδειξη της καλαισθησίας με την τέχνη. Κάθε Ελληνόπουλο θα μπορεί να συμμετέχει σε εκπαιδευτικό πρόγραμμα μάθησης μουσικής, σε οποιοδήποτε μουσικό όργανο αρέσκεται καθώς και φωνητικής έκφρασης. 1.5. Ιδιαίτερη βαρύτητα θα δοθούν για την κάλυψη των καθαρά Ελληνικών τεχνών, έκφρασης της καλαισθησίας όπως θέατρο, ζωγραφική, γλυπτική, αγγειοπλαστική και κάθε μορφή καλλιτεχνίας. 1.6. Το Ελληνόπουλο θα έχει ολοκληρωμένο πρόγραμμα παιδείας μάθησης, εξάσκησης, προετοιμασίας, εκγύμνασης σωματικής- πνευματικής, μόνο εντός του σχολείου . 1.7. Σήμερα το εκπαιδευτικό σύστημα του καθεστώτος σκοτώνει την δημιουργική φαντασία, την πραγματική έφεση μάθησης των παιδιών από την πρώτη στιγμή που έρχεται σε επαφή μαζί τους. Το εκπαιδευτικό καθεστωτικό σύστημα θέλει να καταστρέφει την κριτικήικανότητα και την δημιουργική έφεση με το να εντάσσει όλους τους μαθητές σε ένα πλαίσιο αναπαραγωγής συγγραμμάτων και ιδεών που να μπορεί να καθοδηγεί σκέψη και πράξη σύμφωνα με το σχεδιασμό που κάνουν για να εξυπηρετούνται αλλότρια προς το Έθνος μας συμφέροντα και συγκεκριμένες ομάδες (στοές, μασονικές εταιρείες, μασονικά εκπαιδευτικά συμβούλια, δογματικό ιερατείο κλπ). 1.8. Αυτό επιβάλλει την αλλαγή όλων των συγγραμμάτων που είναι για να εγκλωβίζουν την σκέψη του ανθρώπου σε σκέψεις οι οποίες δεν είναι αληθινές και δεν προάγουν το υπαρκτό και το αληθινό. Η Ελλήνων Πολιτεία θα καθιερώσει μέσα από τις δομές της συγγράμματα τα οποία θα πραγματεύονται μόνο με το πραγματικό και αληθινό της Κοσμοθέασης (Κοσμοθέαση είναι οτιδήποτε προσλαμβάνεται από τις αισθήσεις και γίνεται αντιληπτό μέσω της νοητικής διεργασίας ως αληθινό και υπαρκτό) και της συμπαντικής θέσης του ανθρώπου που βρίσκεται στον πλανήτη γη. Τα συγγράμματα μας μέσα στα πλαίσια του αληθινού και του υπαρκτού θα είναι απόρροια της Πανάρχαιας Ελληνικής Γραμματείας μας και της ανελιγμένης σύγχρονης γνώσης που προέρχεται από την κυτταρική μας μνήμη. 1.9. Θα ενισχύει η Παιδεία την δημιουργική φαντασία και την κριτική ικανότητα για κρίση γιατί ο αυριανός Πολίτης πρέπει να μετέχει «κρίσεως και αρχής» σε οτιδήποτε υπάρχει ώστε να διακρίνει τι είναι δικό του τι είναι μέσα από την Κοσμοθέαση του και τι όχι (Κοσμοθέαση είναι οτιδήποτε προσλαμβάνεται από τις αισθήσεις και γίνεται αντιληπτό μέσω της νοητικής διεργασίας ως αληθινό και υπαρκτό). 1.10. Μεγάλη βαρύτητα θα δοθεί στην Τρίτη βαθμίδα Παιδείας όπου θα διδάσκονται με δημιουργική κατεύθυνση, πραγματικές επιστήμες, σε πραγματική βάση. 1.11. Η Τρίτη βαθμίδα θα αποτελέσει το όχημα ανάπτυξης κάθε επιμέρους κλάδου ο οποίος θα αφορά τον εκπαιδευτικό, κοινωνικό, παραγωγικό τομέα της Πολιτείας μας. Θα καθιερωθεί η αληθινή θεϊκή μας γλώσσα σε όλες τις βαθμίδες μέσα από τον κλάδο της Φιλολογίας. 1.12. Οι τεχνολογικές σχολές θα αναπτύξουν οτιδήποτε χρειάζεται ο άνθρωπος και αυτό θα είναι μόνο μέσα στην νομοτελειακή θέση του ανθρώπου όπως πραγματικά αληθινά φάρμακα τα οποία δεν θα έχουν μία ένδειξη και πενήντα αντενδείξεις και ούτε θα παράγονται από εταιρείες οι οποίες ενδιαφέρονται μόνο για το κέρδος παρά τιςβλάβες και τις συνέπειες που προξενούν, αλλά θα είναι μόνο προς όφελος του ανθρώπου. 1.13. Οτιδήποτε εξελίσσεται στην Τρίτη βαθμίδα θα είναι πάντα σε απόλυτη συνεργασία με τον παραγωγικό ιστό της Πολιτείας ώστε κάθε καινοτομία κάθε νεοτερισμός να εφαρμόζεται άμεσα προς όφελος ολόκληρης της κοινωνίας. 1.14. Η Παιδεία στην Ελλήνων Πολιτεία θα είναι το πανίσχυρο εργαλείο για την παραγωγή Ελλήνων Πολιτών με κρίση, επίγνωση και αυτογνωσία έτσι όπως πρέπει να είναι κάθε Έλληνας «Πολίτης». 1.15. Ιδιαίτερη σημασία θα δοθεί στους εκπαιδευτικούς κάθε βαθμίδας.Το λειτούργημα του εκπαιδευτικού στην Ελλήνων Πολιτεία είναι ύψιστο. Οι δάσκαλοι των Ελλήνων οφείλουν να προάγουν μόνο το πραγματικό και αληθινό και με κανένα τρόπο το δογματικό. Η Ελλήνων Πολιτεία για το τεράστιο έργο που θα παρέχουν θα τους τιμά και ηθικά και οικονομικά. Είναι όμως υποχρέωση τους να προάγουν με τον πιο άρτιο και άριστο τρόπο το Ελλάνιο Αξιακό Σύστημα δηλαδή τις Αξίες, τις Αρχές και τους Πολιτειακούς μας νόμους γινόμενοι οι ίδιοι φορείς αυτών. Οφείλουν προτάσσοντας την υποχρέωση έναντι του λειτουργήματος τους να υπερβαίνουν κάθε προσωπική τους ή οικογενειακή τους κατάσταση και να υπηρετούν άριστα την θέση για την οποία τους θεώρησε άξιους και τους έδωσε η Πολιτεία. Η Πολιτεία θα τους επιβραβεύει για τα αποτελέσματα της μετάδοσης του Ελληνικού Αξιακού Συστήματος, των γνώσεων, της κριτικής ικανότητος των εκπαιδευόμενων αλλά θα τους τιμωρεί για κάθε διαστρέβλωση του Αξιακού μας καθώς και κάθε συμπεριφορά τους η οποία προσβάλλει, θίγει, μειώνει την οντολογική θέση κάθε Έλληνα Ιθαγενή εκπαιδευόμενου καθώς και την προσωπικότητά του. Θα τιμωρείται σύμφωνα με τους νόμους της Πολιτείας.
2.0. ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ
2.1. Η Ελλήνων Πολιτεία σε όλους τους Δήμους θα προσφέρει Διαρκή Ελληνική Παιδεία. 2.2. Θα κατασκευαστούν χώροι Διδασκαλίας και Φιλοξενίας για όλες τις ηλικίες, με εξειδικευμένους εκπαιδευτικούς με άξονα Διδασκαλίας την Γραμματεία μας και την αναβάθμιση σε κάθε τομέα ενδιαφέροντος των Πολιτών που θα ακολουθούν το πρόγραμμα. Στοίχημα της Πολιτείας είναι η αναβάθμιση ολόκληρης της κοινωνίας εντός του Ελλάνιου Αξιακού Συστήματος. 2.3. Θα οργανωθούν ειδικά εκπαιδευτικά προγράμματα για τους Έλληνες όλων των ηλικιών. Θα επιδοτηθεί ένα «τέλος εκπαίδευσης» για κάθε Έλληνα και Ελληνίδα ξεχωριστά, ώστε να παρακολουθούν τις εκπαιδευτικές συνεδρίες και τα προγράμματα ή να οργανώνουν τέτοιες συνεδρίες και προγράμματα για «επανεκπαίδευση και επανακατάρτιση», ούτως ώστε, ο κάθε Έλληνας να ενημερώνεται για τις νέες προοπτικές, τα νέα επαγγέλματα, νέες δεξιοτεχνίες, τέχνες, γινόμενοι όλοι παραγωγικότεροι πολίτες.
3.0 ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ
3.1. Μέσα στα πλαίσια της προσφοράς της Ελλήνων Πολιτείας για Διαρκή Ελληνική Παιδεία είναι και η δημιουργία σε κάθε πόλη – κωμόπολη δημόσια βιβλιοθήκη με βιβλία της πραγματικής Ελληνικής Γραμματείας, σε ένα ιδανικό περιβάλλον εναρμονισμένο με τον ρόλο που υπηρετεί και με περιεχόμενο συγγράμματα για την γνωσιακή επιμόρφωση των Πολιτών. 3.2. Οι βιβλιοθήκες θα είναι και κέντρα πληροφοριών τα οποία θα βρίσκονται συνδεδεμένα διαδικτυακά με άλλα παρόμοια κέντρα σε όλο τον πλανήτη ούτως ώστε να μπορεί ο ενδιαφερόμενος να έχει διευρυμένη πρόσβαση.
Αλλαγές στα κριτήρια χορήγησης για το επίδομα παιδιού, επίδομα ενοικίου και Ελάχιστου Εγγυημένου Εισοδήματος, προβλέπει σχετική διάταξη του σχεδίου νόμου του υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων που θα κατατεθεί προς διαβούλευση.
Ειδικότερα στις προϋποθέσεις χορήγησης του επιδόματος παιδιού, του επιδόματος στέγασης (ενοικίου) και του Ελάχιστου Εγγυημένου Εισοδήματος ,πρώην ΚΕΑ, θα περιλαμβάνεται πλέον η υποχρεωτική φοίτηση των παιδιών δικαιούχων σε σχολείο, ενώ έχει μπει ως προϋπόθεση η «συνέπεια» του παιδιού-μαθητή στην υποχρεωτική εκπαίδευση, δηλαδή να μη μείνει από απουσίες.
Έτσι από φέτος, δηλαδή το σχολικό έτος 2020-2021, απαραίτητη είναι η όχι μόνο η υποχρεωτική φοίτηση των παιδιών όσων οικογενειών λαμβάνουν τα εν λόγω επιδόματα, αλλά και η εξέλιξή τους εκπαιδευτικά, ώστε να μην μένουν την ίδια τάξη.
Αναλυτικότερα όσοι έχουν εξαρτώμενο τέκνο για το οποίο συντρέχουν οι προϋποθέσεις φοίτησής του στην υποχρεωτική εκπαίδευση, το επίδομα χορηγείται υπό την προϋπόθεση αφενός της εγγραφής του σε σχολείο αφετέρου της πραγματικής φοίτησής του, η οποία θεωρείται ότι συντρέχει όταν το εξαρτώμενο τέκνο δεν υποχρεούται να επαναλάβει την ίδια τάξη λόγω του αριθμού των απουσιών του.
Έτσι όσοι καταθέτουν αίτηση για την χορήγηση του επιδόματος παιδιού, του επιδόματος στέγασης και του Ελάχιστου Εγγυημένου Εισοδήματος θα πρέπει, εφόσον έχουν παιδιά που φοιτούν στην υποχρεωτική εκπαίδευση να δηλώνουν και το σχολείο που πηγαίνουν τα παιδιά τους.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ ΝΕΥΡΑΛΓΙΚΟΙ ΚΥΡΙΟΙ ΑΞΟΝΕΣ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ
1.0. ΠΑΙΔΕΙΑ
Η Ελλήνων Πολιτεία θεωρεί την παιδεία ως τον κρισιμότερο και πιο νευραλγικό τομέα της κοινωνίας. Το πρόγραμμα είναι να διαθέσει τεράστια κεφάλαια ώστε να δημιουργηθεί η υλικοτεχνική δομή για την άριστη και πλήρη παιδεία των Ελληνόπουλων. Ο σκοπός της Ελλήνων Πολιτείας είναι η πλήρης και ολοκληρωμένη παιδεία. Το κτίσιμο του πνεύματος και του σώματος είναι υποχρέωση την Πολιτείας η οποία αναλαμβάνει πλήρως ως καθήκον της ενώπιον του Γένους μας.
1.1. Τα σχολεία θα είναι τα εκκολαπτήρια των νέων Ελληνικών Γενεών και θα λειτουργούν για την παραγωγή των νέων πολιτών με τη δόμηση του σώματός τους, της ψυχής τους και του πνεύματος τους ώστε να αξιώνονται για να πάρουν την Ελλήνων Πολιτεία στα χέρια τους. 1.2. Τα σχολεία χωρίς κανένα οικονομικό περιορισμό θα έχουν ότι κάθε σύγχρονη υλικοτεχνική υποδομή απαιτεί για την επίτευξη του σκοπού τους μέχρι θέατρα για παραστάσεις μάθησης όπως μας κληροδότησαν οι προγονοί μας. Αυτό σημαίνει ότι το σχολείο θα ικανοποιεί και θα αναπτύσσει όλη την δημιουργική ικανότητα των Ελληνόπουλων. Εκτός από την παιδεία της πνευματικής μάθησης κάθε σχολείο θα έχει όλες τις υποδομές αθλοπαιδιών σε ατομικά και σε συλλογικά αθλήματα. Οι αθλητικοί σύλλογοι, τα σωματεία κλπ δεν θα έχουν λόγο ύπαρξης στην Ελλήνων Πολιτεία εφόσον θα ενσωματώνονται από λειτουργικής άποψης με τα σχολεία. Σε οποιοδήποτε άθλημα έχει ταλέντο, έφεση ή αρέσκεια το Ελληνόπουλο θα έχει την ευκαιρία να την εξασκεί εντός των εγκαταστάσεων του σχολείου του. 1.3. Αυτό βέβαια προϋποθέτει τον πλήρη εξοπλισμό και την απαραίτητη στελέχωση από τους ικανότερους εκπαιδευτές – προπονητές για κάθε συγκεκριμένο άθλημα. Έτσι θα υπάρχει μια ταυτόχρονη παιδεία των Ελληνόπουλων και στο σώμα και στο πνεύμα γιατί και τα δύο πρέπει ταυτόχρονα να γυμνάζονται. 1.4. Επίσης κάθε σχολείο θα περιλαμβάνει τις πιο άρτιες εγκαταστάσεις για την κάλυψη των έμφυτων τάσεων που υπάρχουν στον άνθρωπο για την ανάδειξη της καλαισθησίας με την τέχνη. Κάθε Ελληνόπουλο θα μπορεί να συμμετέχει σε εκπαιδευτικό πρόγραμμα μάθησης μουσικής, σε οποιοδήποτε μουσικό όργανο αρέσκεται καθώς και φωνητικής έκφρασης. 1.5. Ιδιαίτερη βαρύτητα θα δοθούν για την κάλυψη των καθαρά Ελληνικών τεχνών, έκφρασης της καλαισθησίας όπως θέατρο, ζωγραφική, γλυπτική, αγγειοπλαστική και κάθε μορφή καλλιτεχνίας. 1.6. Το Ελληνόπουλο θα έχει ολοκληρωμένο πρόγραμμα παιδείας μάθησης, εξάσκησης, προετοιμασίας, εκγύμνασης σωματικής- πνευματικής, μόνο εντός του σχολείου . 1.7. Σήμερα το εκπαιδευτικό σύστημα του καθεστώτος σκοτώνει την δημιουργική φαντασία, την πραγματική έφεση μάθησης των παιδιών από την πρώτη στιγμή που έρχεται σε επαφή μαζί τους. Το εκπαιδευτικό καθεστωτικό σύστημα θέλει να καταστρέφει την κριτικήικανότητα και την δημιουργική έφεση με το να εντάσσει όλους τους μαθητές σε ένα πλαίσιο αναπαραγωγής συγγραμμάτων και ιδεών που να μπορεί να καθοδηγεί σκέψη και πράξη σύμφωνα με το σχεδιασμό που κάνουν για να εξυπηρετούνται αλλότρια προς το Έθνος μας συμφέροντα και συγκεκριμένες ομάδες (στοές, μασονικές εταιρείες, μασονικά εκπαιδευτικά συμβούλια, δογματικό ιερατείο κλπ). 1.8. Αυτό επιβάλλει την αλλαγή όλων των συγγραμμάτων που είναι για να εγκλωβίζουν την σκέψη του ανθρώπου σε σκέψεις οι οποίες δεν είναι αληθινές και δεν προάγουν το υπαρκτό και το αληθινό. Η Ελλήνων Πολιτεία θα καθιερώσει μέσα από τις δομές της συγγράμματα τα οποία θα πραγματεύονται μόνο με το πραγματικό και αληθινό της Κοσμοθέασης (Κοσμοθέαση είναι οτιδήποτε προσλαμβάνεται από τις αισθήσεις και γίνεται αντιληπτό μέσω της νοητικής διεργασίας ως αληθινό και υπαρκτό) και της συμπαντικής θέσης του ανθρώπου που βρίσκεται στον πλανήτη γη. Τα συγγράμματα μας μέσα στα πλαίσια του αληθινού και του υπαρκτού θα είναι απόρροια της Πανάρχαιας Ελληνικής Γραμματείας μας και της ανελιγμένης σύγχρονης γνώσης που προέρχεται από την κυτταρική μας μνήμη. 1.9. Θα ενισχύει η Παιδεία την δημιουργική φαντασία και την κριτική ικανότητα για κρίση γιατί ο αυριανός Πολίτης πρέπει να μετέχει «κρίσεως και αρχής» σε οτιδήποτε υπάρχει ώστε να διακρίνει τι είναι δικό του τι είναι μέσα από την Κοσμοθέαση του και τι όχι (Κοσμοθέαση είναι οτιδήποτε προσλαμβάνεται από τις αισθήσεις και γίνεται αντιληπτό μέσω της νοητικής διεργασίας ως αληθινό και υπαρκτό). 1.10. Μεγάλη βαρύτητα θα δοθεί στην Τρίτη βαθμίδα Παιδείας όπου θα διδάσκονται με δημιουργική κατεύθυνση, πραγματικές επιστήμες, σε πραγματική βάση. 1.11. Η Τρίτη βαθμίδα θα αποτελέσει το όχημα ανάπτυξης κάθε επιμέρους κλάδου ο οποίος θα αφορά τον εκπαιδευτικό, κοινωνικό, παραγωγικό τομέα της Πολιτείας μας. Θα καθιερωθεί η αληθινή θεϊκή μας γλώσσα σε όλες τις βαθμίδες μέσα από τον κλάδο της Φιλολογίας. 1.12. Οι τεχνολογικές σχολές θα αναπτύξουν οτιδήποτε χρειάζεται ο άνθρωπος και αυτό θα είναι μόνο μέσα στην νομοτελειακή θέση του ανθρώπου όπως πραγματικά αληθινά φάρμακα τα οποία δεν θα έχουν μία ένδειξη και πενήντα αντενδείξεις και ούτε θα παράγονται από εταιρείες οι οποίες ενδιαφέρονται μόνο για το κέρδος παρά τιςβλάβες και τις συνέπειες που προξενούν, αλλά θα είναι μόνο προς όφελος του ανθρώπου. 1.13. Οτιδήποτε εξελίσσεται στην Τρίτη βαθμίδα θα είναι πάντα σε απόλυτη συνεργασία με τον παραγωγικό ιστό της Πολιτείας ώστε κάθε καινοτομία κάθε νεοτερισμός να εφαρμόζεται άμεσα προς όφελος ολόκληρης της κοινωνίας. 1.14. Η Παιδεία στην Ελλήνων Πολιτεία θα είναι το πανίσχυρο εργαλείο για την παραγωγή Ελλήνων Πολιτών με κρίση, επίγνωση και αυτογνωσία έτσι όπως πρέπει να είναι κάθε Έλληνας «Πολίτης». 1.15. Ιδιαίτερη σημασία θα δοθεί στους εκπαιδευτικούς κάθε βαθμίδας.Το λειτούργημα του εκπαιδευτικού στην Ελλήνων Πολιτεία είναι ύψιστο. Οι δάσκαλοι των Ελλήνων οφείλουν να προάγουν μόνο το πραγματικό και αληθινό και με κανένα τρόπο το δογματικό. Η Ελλήνων Πολιτεία για το τεράστιο έργο που θα παρέχουν θα τους τιμά και ηθικά και οικονομικά. Είναι όμως υποχρέωση τους να προάγουν με τον πιο άρτιο και άριστο τρόπο το Ελλάνιο Αξιακό Σύστημα δηλαδή τις Αξίες, τις Αρχές και τους Πολιτειακούς μας νόμους γινόμενοι οι ίδιοι φορείς αυτών. Οφείλουν προτάσσοντας την υποχρέωση έναντι του λειτουργήματος τους να υπερβαίνουν κάθε προσωπική τους ή οικογενειακή τους κατάσταση και να υπηρετούν άριστα την θέση για την οποία τους θεώρησε άξιους και τους έδωσε η Πολιτεία. Η Πολιτεία θα τους επιβραβεύει για τα αποτελέσματα της μετάδοσης του Ελληνικού Αξιακού Συστήματος, των γνώσεων, της κριτικής ικανότητος των εκπαιδευόμενων αλλά θα τους τιμωρεί για κάθε διαστρέβλωση του Αξιακού μας καθώς και κάθε συμπεριφορά τους η οποία προσβάλλει, θίγει, μειώνει την οντολογική θέση κάθε Έλληνα Ιθαγενή εκπαιδευόμενου καθώς και την προσωπικότητά του. Θα τιμωρείται σύμφωνα με τους νόμους της Πολιτείας.
2.0. ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ
2.1. Η Ελλήνων Πολιτεία σε όλους τους Δήμους θα προσφέρει Διαρκή Ελληνική Παιδεία. 2.2. Θα κατασκευαστούν χώροι Διδασκαλίας και Φιλοξενίας για όλες τις ηλικίες, με εξειδικευμένους εκπαιδευτικούς με άξονα Διδασκαλίας την Γραμματεία μας και την αναβάθμιση σε κάθε τομέα ενδιαφέροντος των Πολιτών που θα ακολουθούν το πρόγραμμα. Στοίχημα της Πολιτείας είναι η αναβάθμιση ολόκληρης της κοινωνίας εντός του Ελλάνιου Αξιακού Συστήματος. 2.3. Θα οργανωθούν ειδικά εκπαιδευτικά προγράμματα για τους Έλληνες όλων των ηλικιών. Θα επιδοτηθεί ένα «τέλος εκπαίδευσης» για κάθε Έλληνα και Ελληνίδα ξεχωριστά, ώστε να παρακολουθούν τις εκπαιδευτικές συνεδρίες και τα προγράμματα ή να οργανώνουν τέτοιες συνεδρίες και προγράμματα για «επανεκπαίδευση και επανακατάρτιση», ούτως ώστε, ο κάθε Έλληνας να ενημερώνεται για τις νέες προοπτικές, τα νέα επαγγέλματα, νέες δεξιοτεχνίες, τέχνες, γινόμενοι όλοι παραγωγικότεροι πολίτες.
3.0 ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ
3.1. Μέσα στα πλαίσια της προσφοράς της Ελλήνων Πολιτείας για Διαρκή Ελληνική Παιδεία είναι και η δημιουργία σε κάθε πόλη – κωμόπολη δημόσια βιβλιοθήκη με βιβλία της πραγματικής Ελληνικής Γραμματείας, σε ένα ιδανικό περιβάλλον εναρμονισμένο με τον ρόλο που υπηρετεί και με περιεχόμενο συγγράμματα για την γνωσιακή επιμόρφωση των Πολιτών. 3.2. Οι βιβλιοθήκες θα είναι και κέντρα πληροφοριών τα οποία θα βρίσκονται συνδεδεμένα διαδικτυακά με άλλα παρόμοια κέντρα σε όλο τον πλανήτη ούτως ώστε να μπορεί ο ενδιαφερόμενος να έχει διευρυμένη πρόσβαση.
Τα χαμηλά ποσοστά πληρότητας σε ξενοδοχειακές μονάδες και καταλύματα των Χανίων χαρακτηρίζουν τον φετινό Δεκαπενταύγουστο. Την ίδια στιγμή, οι επιχειρηματίες του τουρισμού βλέπουν με προβληματισμό την αύξηση των κρουσμάτων του covid-19, ανησυχώντας ότι μπορεί να ακυρώσουν τις όποιες προσδοκίες υπήρχαν για επέκταση της τουριστικής σεζόν τους φθινοπωρινούς μήνες, ώστε να καλυφθεί μέρος των απωλειών της φετινής περιόδου.
ΜΙΚΡΗ ΚΙΝΗΣΗ «Ασφαλείς εκτιμήσεις για την πληρότητα τον Αύγουστο μπορούμε να κάνουμε στο τέλος του μήνα, όταν θα ανακοινώσει η Fraport τα αποτελέσματα των αφίξεων στο “Δασκαλογιάννης”», σχολίασε, μιλώντας στα “Χ.ν.” ο γραμματέας Ένωσης Ξενοδόχων Ν. Χανίων Κυριάκος Παπαδάκης. Πάντως, τα στοιχεία του Ιουλίου, σύμφωνα με τα οποία η μείωση των επιβατών από πτήσεις του εξωτερικού άγγιξε το 82%, δεν αφήνει πολλά περιθώρια αισιοδοξίας. «Φαίνεται ότι πάει κάπως καλύτερα ο Αύγουστος αλλά είναι δύσκολο να κάνουμε κάποια εκτίμηση αν δεν δούμε τα πραγματικά νούμερα», σημείωσε ο κ. Παπαδάκης. Ενδεικτικό της κατάστασης που επικρατεί είναι ότι αρκετοί επιχειρηματίες και ξενοδόχοι αποφάσισαν να μην ανοίξουν τα καταστήματα και τις μονάδες τους αντίστοιχα ή άνοιξαν μόνο τον Αύγουστο εκτιμώντας ότι το κόστος λειτουργίας είναι δυσανάλογα μεγάλο αν δεν υπάρχει ικανοποιητική κίνηση. Παράλληλα ο εσωτερικός τουρισμός δεν φαίνεται ικανός να καλύψει τις μεγάλες απώλειες που προκάλεσε η κάθετη πτώση των αφίξεων από το εξωτερικό. «Υπάρχει εσωτερικός τουρισμός όμως αυτός δεν επηρεάζει σημαντικά τη συνολική κίνηση που καθορίζεται κυρίως από τους επισκέπτες από το εξωτερικό», εξήγησε ο κ. Παπαδάκης, ενώ ερωτηθείς αν από την τροπή που έχουν πάρει τα πράγματα το πρόσημο είναι τελικά θετικό ως προς το άνοιγμα της τουριστικής αγοράς εν μέσω πανδημίας απάντησε: «Η σεζόν θα κριθεί συνολικά μετά το πέρας της τουριστικής περιόδου. Εμάς, πάντως, η δουλειά και οι επενδύσεις μας είναι για να είμαστε ανοιχτά. Έτσι θα στηριχθεί και ο κόσμος που εργάζεται στον τουρισμό κάτι που αποτελεί βασική προτεραιότητα. Προφανώς, λοιπόν, έπρεπε να υπάρχει σεζόν και θα πρέπει να προσπαθήσουμε όλοι μας να κάνουμε ό,τι μπορούμε για να υπάρξει σεζόν. Εκτός κι αν πιστεύουμε ότι η καλύτερη εναλλακτική μας είναι να έχουμε 90% ανεργία στην Κρήτη».
ΦΟΒΟΣ ΓΙΑ ΝΕΑ ΚΑΡΑΝΤΙΝΑ «Η πληρότητα στα καταλύματα τον Δεκαπενταύγουστο κυμαίνεται γύρω στο 50-60%», τόνισε ο πρόεδρος της Ένωσης Τουριστικών Καταλυμάτων Ν. Χανίων Γιάννης Κουκουράκης επισημαίνοντας ότι σε κάθε περίπτωση η χρονιά δεν εξελίσσεται ικανοποιητικά. Στην ερώτησή μας πως κρίνει εκ του αποτελέσματος το άνοιγμα της τουριστικής αγοράς ο κ. Κουκουράκης υπογράμμισε ότι κανείς δεν περίμενε την αρνητική τροπή που πήραν τα πράγματα και ότι υπήρχαν προσδοκίες για τους μήνες Σεπτέμβριο και Οκτώβριο. «Τώρα, όμως, μας ανησυχεί η αύξηση των κρουσμάτων αλλά και μήπως γίνει κάποιο πισωγύρισμα και πάμε ξανά σε καραντίνα», σχολίασε.
Βρισκόμαστε σε έναν χώρο που είναι η καθέδρα των Θεών και για μας τους ανθρώπους θείο δώρο με τον Απολλώνιο Ήλιο να λάμπει εδώ. Με τον Ποσειδώνα να έχει μεγαλουργήσει με το υδάτινο στοιχείο που περιβάλλει τις τεράστιες ακτογραμμές μας. Πραγματικά όλοι οι άνθρωποι στον υπόλοιπο πλανήτη γαία, έχουν όνειρο να επισκεφτούν την Ελλάδα.
12.1. Έχουν προγραμματιστεί ιλιγγιώδεις επενδύσεις για χειμερινό και θερινό τουρισμό. 12.2. Θα δοθεί η ευκαιρία στον καθένα που θέλει να επισκεφτεί την Ελλάδα να το πραγματώσει. 12.3. Αυτό σημαίνει τεράστιες υποδομές, ένα τεράστιο δαιδαλώδες οδικό δίκτυο στην Ηπειρωτική και Νησιωτική Ελλάδα με μεγάλους αυτοκινητόδρομους, με συνδέσεις μεταξύ τους, με παράλληλη σύνδεση αυτών με αμαξοστοιχίες υψηλών ταχυτήτων και μεγίστης ασφάλειας καθώς και με άμεση σύνδεση των ανωτέρω με τα λιμάνια και τα αεροδρόμια. 12.4. Όλες οι πόλεις και οι κωμοπόλεις θα εξυπηρετούνται σε όλη την έκταση τους με άμεση πρόσβαση από οικολογικούς συρμούς πόλεων. 12.5. Στη χώρα της θάλασσας θα κατασκευαστούν τεράστιες μαρίνες, υπερσύγχρονες, για να δέχονται επισκέπτες από όλο τον πλανήτη και με επανδρωμένες τις γύρω περιοχές για τις αναγκαίες υποστηρικτικές υπηρεσίες. 12.6. Θα ανοιχθούν χιλιάδες παραδείσιες τοποθεσίες για φιλοξενία των επισκεπτών σε ορεινές και σε παραθαλάσσιες περιοχές ολόκληρης της Ελλάδας, πάντοτε με σεβασμό προς το φυσικό περιβάλλον. 12.7. Αυτές οι εγκαταστάσεις θα είναι ενταγμένες απόλυτα στο φυσικό περιβάλλον ούτως ώστε θα αποτελούν πρότυπα διαβίωσης των ανθρώπων, όπως αυτόνομες κατοικίες με οργάνωση κωμόπολης ή χωριού. 12.8. Όλες οι τοποθεσίες θα έχουν την καλύτερη επισκεψιμότητα και προσβασιμότητα με τα κατάλληλα μεταφορικά μέσα, οδικά, αεροπορικά, ακτοπλοϊκά κλπ. 12.9. Θα προάγεται ο ελληνικός τρόπος διατροφής, που είναι ο καταλληλότερος και υγιεινότερος για τον άνθρωπο. 12.10. Ο κάθε επισκέπτης θα υπογράφει δήλωση δέσμευσης για την τήρηση των προϋποθέσεων και κανόνων που απαραίτητα πρέπει να τηρούνται με απόλυτη ακρίβεια καθ’ όλη την διάρκεια της παραμονής του στον Ελλαδικό χώρο, όπως τον απόλυτο σεβασμό του φυσικού Ελληνικού Περιβάλλοντος, την εναρμόνιση του στους νόμους της Πολιτείας καθώς και τον απόλυτο σεβασμό των δρώμενων από τους ιθαγενής αυτόχθονες Έλληνες επί ποινής αυστηρής τιμωρίας όπως η απέλαση του με απαγόρευση την επαν’ είσοδο του στην χώρα μας δια παντός. 12.11. Θα προβάλλεται η διαβίωση του ανθρώπου σε ένα φυσικό καθαρά Ελληνικό περιβάλλον. Η υψηλοτάτη ποιότητα εξυπηρέτησης και προσφοράς προϊόντων που θα παρέχονται θα είναι το κίνητρο της ανταμοιβής του παραγόμενου έργου. 12.12. Ο τουρισμός θα είναι το μέσο επίδειξης και γνωστοποίησης της ταυτότητας της χώρας μας παγκοσμίως. 12.13. Θα γίνει παγκόσμια διαφήμιση μέσω του τουρισμού ότι η Ελλάς είναι παγκόσμια πολιτική, οικονομική, πολιτιστική δύναμη.
13.0 ΥΓΕΙΑ
Η υγεία είναι υποχρέωση για δωρεάν παροχή της Πολιτείας προς τους πολίτες της και πρωταρχικός τομέας για την Ελλήνων Πολιτεία. Η Πολιτεία θα προχωρήσει σε τεράστιες επενδύσεις για μία ολιστική κάλυψη των αναγκών υγείας των πολιτών. 13.1. Θα προχωρήσει σε νοσοκομειακές εγκαταστάσεις που θα σέβονται την προσωπικότητα του κάθε Έλληνα Πολίτη για τις πιο ιδανικές συνθήκες παραμονής εντός αυτών. 13.2. Τα νοσοκομεία αυτά θα καλύπτονται πλήρως από το πιο εξειδικευμένο ιατρικό, νοσηλευτικό και υποστηρικτικό προσωπικό. 13.3. Τα νοσοκομεία θα κατασκευαστούν σε περιβάλλον τέτοιο που να προάγεται η αισθητική των πολιτών σε ύψιστο βαθμό. 13.4. Είναι προγραμματισμένο να γίνει ένα κεντρικό εργοστάσιο που θα φέρει την ευθύνη έναντι της Πολιτείας με απεριόριστη δυναμική δημιουργίας και άλλων περιφερειακών εργοστασίων τα οποία θα κατασκευάζουν φάρμακα με τα καλύτερα αποτελέσματα για τους ασθενείς. 13.5. Τα φάρμακα αυτά έκτος από φυσικής προέλευσης, που είναι το ιδανικότερο, θα είναι μίξη φυσικής και τεχνικής φαρμακολογίας με τις λιγότερες αντενδείξεις. 13.6. Εκτός από την λεγόμενη κλασσική ιατρική θα ενισχυθούν μέγιστα οι εναλλακτικές θεραπείες σε αντίστοιχα ιδανικές εγκαταστάσεις για ιαματική θεραπεία, για υδροθεραπεία, φυτοθεραπεία, αρωματοθεραπεία κλπ. 13.7. Το κύριο μέλημα της Πολιτείας είναι οι πολίτες της να διαβιώνουν σε ένα περιβάλλον το οποίο να προάγει την υγεία με διατροφή ελληνική- μεσογειακή, με νερό όπως μας το προσφέρει η μητέρα φύση και με καθαρό αέρα. 13.8. Θα δημιουργηθούν ειδικά κέντρα απεξάρτησης και αποτοξίνωσης και επανένταξης στην υγιή λειτουργία της πολιτείας για εξαρτημένα άτομα, 13.9. Θα δημιουργηθούν ειδικά κέντρα περίθαλψης – θεραπευτηρίων για ψυχολογικές ασθένειες με υποστηρικτικά κέντρα που θα παρέχουν εξάσκηση πνεύματος και σώματος με σκοπό την ενεργή λειτουργία του ατόμου στην Ελλήνων Πολιτεία. 13.10. Η Ελλήνων Πολιτεία θα χρηματοδοτήσει με ότι ποσά χρειάζονται για το άνοιγμα των τεράστιων Ελλάνιων θεραπευτικών Τεχνικών. Έτσι θα αναβιώσουν τα θεραπευτήρια σε σύγχρονα Ασκληπιεία στην σωστή τους βάση.
1.2. ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟΣ – ΕΚΤΕΛΕΣΤΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ & ΑΝΑΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ 1.2.1. Επιτροπή υπεύθυνη η οποία θα προβεί στον έλεγχο της βασικής δομής όλων των Υπουργείων ως προς την λειτουργία, τρόπος που λαμβάνονται και εκτελούνται καθώς και εποπτεύονται οι αποφάσεις, συμβάσεις, διαγωνισμοί, προμήθειες κ.ο.κ. ούτως ώστε να υπάρχει καθαρή εικόνα για όλα τα θέματα της διοίκησης και των υποχρεώσεων που προκύπτουν από αυτές. Θα ετοιμαστούν και οι προϋπολογισμοί για την μεγιστοποίηση των αποδόσεων και την εύρυθμη λειτουργία αυτών. 1.2.2. Το ίδιο θα συμβεί και για όλα τα Περιφερειακά γραφεία, τις Νομαρχίες, και τις Δημοτικές αρχές. 1.2.3. Επιτροπή ελέγχου δράσεων ξένων κέντρων στην Ελλάδα, συνεργάτες τους στον ελληνικό χώρο, ζημιές που προκληθήκαν, έργα που υλοποιήθηκαν κτλ 1.2.4. Ειδικές επιτροπές οι οποίες θα ερευνήσουν όλες τις περιοχές της Ελλάδος και κάθε πτυχή και θα καταγράψουν τα πραγματικά σημερινά δεδομένα, τις σχετικές συμβάσεις με εξωτερικούς φορείς, διαχείριση και τις πραγματικές ανάγκες σε όλα τα επίπεδα. Αυτό αφορά : α) Εσωτερικών Λειτουργικών Αναγκών κάθε τμήματος της κυβερνητικής μηχανής, ε) Εξωτερικές διακρατικές σχέσεις και συμμαχίες, δράσεις τους μέσα στη χώρα, καθώς και οι κίνδυνοι που αντιμετωπίζονται, β) Οικονομικές & Χρηματιστικές Ανάγκες για την εύρυθμη λειτουργία του Κράτους, γ) Άμυνα και ασφάλεια επίγεια, εναέρια, υπόγεια, διαθαλάσσια και δορυφορική, συμβάσεις, προδιαγραφές, λειτουργία, ασφάλεια, δ) Ναυτιλία, ε) Δομή οικονομίας, στ) Παιδεία, Βιβλία, Ελληνική Γλώσσα, ζ) Πολιτισμός & Αθλητισμός, 1. Ενδελεχής έλεγχος όλων όσων εργάστηκαν στο Υπουργείο Πολιτισμού ως πολιτικοί και ως διοικητικοί, 2. Έλεγχος όλων των συμβάσεων για τα έργα και τις εκδηλώσεις του Υπουργείου, 3. Έλεγχος των συμβάσεων με Κράτη, οργανισμούς, πανεπιστήμια, αλλοδαπές αρχαιολογικές υπηρεσίες ή άλλους, όπου θα γίνει πλήρης έλεγχος των ανασκαφών, το που βρίσκονται σήμερα τα ευρήματα, τις συμφωνίες που έγιναν γύρω από αυτά, η μέχρι σήμερα εκμετάλλευσή τους, για όλες τις ανασκαφές που έχουν γίνει έως σήμερα, 4. Έλεγχος των ευρημάτων από τις ανασκαφές που έχουν πραγματοποιηθεί μέχρι σήμερα και την κατάληξη τους, 5. Θα γίνει έλεγχος όλων των σημείων αποθήκευσης των ευρημάτων από ανασκαφές κυρίως αυτών των Μουσείων, 6. Θα συσταθεί επιτροπή ελέγχου με εμπειρογνώμονες αρχαιολόγους και με εισαγγελική παρουσία για τον καταλογισμό ευθυνών σε όσους κακοποίησαν και ασέλγησαν σε βάρος της κληρονομιάς του Έθνους μας, η) Υγεία, Φαρμακοβιομηχανία, θ) Εργασία & Κοινωνικές ασφαλίσεις, ι) Γεωργία, Κτηνοτροφία, Τροφική αλυσίδα, κ) Εμπόριο, βιομηχανίες και βιοτεχνίες, λ) Χωροταξία, Περιβάλλον, Πολεοδομία, Κτηματολόγιο, μ) Επίγειες, Θαλάσσιες και Εναέριες Μεταφορές, Δίκτυα και Δρόμοι, Γέφυρες, Ακτοπλοϊκά, Αεροδιάδρομοι κτλ, ν) Καταγραφή και χαρτογράφηση του Ορυκτού Πλούτου, Γαιανθράκων, Κρυστάλλων και σπάνιων γαιών καθώς και των σεισμογενών περιοχών, γεωλογικών φυσικών φαινομένων, παρακολούθηση, συμβάσεις κ.ο.κ. , ξ) Καταγραφή και χαρτογράφηση όλων των γνωστών ή άγνωστων τεχνολογιών, ενεργειακών πεδίων, αρχαιολογικών χώρων, ο) Παιδεία, υπάρχουσα δομή, σχολική ύλη, μέσα εκπαίδευσης, αναλφάβητος πληθυσμός κτλ, π) Τύπος, Επικοινωνία & Διαδίκτυο, άδειες, λειτουργία, περιορισμοί κτλ, ρ) Δορυφόροι όλων των μορφών, συμβάσεις με τρίτους, λειτουργία, έλεγχος, πρόσβαση, σ) Νερό, Ρεύμα, Ενεργειακά αποθέματα, Δίκτυα μεταφοράς, Αποθήκευση, Διαχείριση κτλ, τ) Εντοπισμός κάθε αρχαίου ελληνικού περιουσιακού στοιχείου (Αγάλματα, Ναών, Συγγραμμάτων κτλ), η μέχρι τώρα χρήση που έγινε από τρίτους, εντοπισμός κάθε βιβλίου ελληνικής γραμματείας κ.ο.κ., υ) Δάση, βιότοποι, υγρότοποι, πυρασφάλεια κ.ο.κ., φ) Απόβλητα, χωματερές, ανακυκλώσιμο υλικό, Λύματα, Αποχετευτικό κτλ, χ) Λεπτομερείς ναυτική Χαρτογράφηση για Λιμάνια, μαρίνες, ποτάμια, λίμνες κτλ, 1.4.1. Κοινοβουλευτική ομάδα που να μελετήσει και θα προτείνει διορθωτικές παρεμβάσεις στο Σύνταγμα που θα εξασφαλίζει τον Έλληνα Πολίτη και που θα καθιερώνει την Ελλήνων Πολιτεία η οποία θα βασίζεται στα Ελλάνια Πρωτόκολλα που διέπονται από τις Αξίες, τις Αρχές και τους Πολιτειακούς νόμους, 1.4.2. Επιτροπή Πολιτειακής Ανασυγκρότησης για εφαρμογή του Πολιτειακού Κώδικα. 1.4.3. Για ότι αφορά στους Δήμους της χώρας, πέραν των πιο πάνω, θα συσταθεί, 1.4.3.1. Επιτροπή ελέγχου δημοτολογίου με σύγκριση ληξιαρχικών πράξεων γέννησης και αποδεικτικό εγγυτέρων συγγενών, 1.4.3.2. Διαχειριστικός οικονομικός έλεγχος αμοιβών, συμβάσεων, αναθέσεων. 1.3. ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ ΔΙΚΑΙΟΥ, ΘΕΣΜΟΘΕΤΗΣΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΩΝ 1.3.1. Επιτροπή κατάρτισης Νομοσχεδίου για την Ίδρυση καθαρά Εθνικού Ελληνικού Πιστωτικού Ιδρύματος. 1.3.2. Επιτροπή κατάρτισης Νομοσχεδίου για την εξαγορά όλων των κόκκινων δανείων που υπάρχουν στις Τράπεζες σήμερα από το Πιστωτικό Ίδρυμα της Πολιτείας. Με αυτό τον τρόπο θα κεφαλαιοποιηθούν οι τόκοι στο αρχικό κεφάλαιο μέσου του πιστωτικού Ιδρύματος της Πολιτείας. Το Πιστωτικό Ίδρυμα της Πολιτείας μετά τον έλεγχο που θα πραγματοποιηθεί στα Πιστωτικά ιδρύματα της χώρας μας, ή θα τα διαγράψει ή θα κάνει Κεφαλαιοποίηση του δανείου (αρχικό κεφάλαιο + τόκοι μέχρι την ημ/νια εξαγοράς) ανάλογα με την περίπτωση και θα ΣΕΛΙΔΑ 9 από 40δοθεί η δυνατότητα στους υπόχρεους να το εξοφλήσουν μακροχρόνια (π.χ. 30 έτη) με μηδενική επιβάρυνση τόκων. Όλο το ανωτέρω εγχείρημα πρέπει να εντάσσεται αυστηρά μέσα στα πλαίσια του Αξιακού συστήματος της Ελλήνων Πολιτείας. 1.3.3. Επιτροπή κατάρτισης Νομοσχεδίου για τη διαγραφή των χρεών των Ελλήνων προς το δημόσιο ταμείο.Το εγχείρημα αυτό πρέπει να εντάσσεται αυστηρά μέσα στα πλαίσια του Αξιακού συστήματος της Ελλήνων Πολιτείας. 1.3.4. Επιτροπή κατάρτισης Νομοσχεδίου για τη διαγραφή των χρεών από όλα τα ασφαλιστικά ταμεία. Το εγχείρημα αυτό πρέπει να εντάσσεται αυστηρά μέσα στα πλαίσια του Αξιακού Συστήματος της Ελλήνων Πολιτείας. 1.3.5. Επιτροπή κατάρτισης Νομοσχεδίου ακύρωσης μνημονίων και δανειακών συμβάσεων. 1.3.6. Επιτροπή κατάρτισης Νομοσχεδίου ελέγχου για διαπλοκή και πελατειακών σχέσεων όλων των συμβάσεων μεταξύ του Ελληνικού Δημοσίου και κρατών ή ιδιωτών. 1.3.7. Επιτροπή κατάρτισης νομοσχεδίων και θεσμοθέτηση όρων και προϋποθέσεων για την υλοποίηση όλων των έργων που περιγράφονται πιο πάνω και βάσει των μελετών που θα έχουν εγκριθεί από το Κοινοβούλιο βάσει του προηγούμενου άρθρου. * οι επιτροπές κατάρτισης Νομοσχεδίων πρέπει εντός δέκα (10) ημερολογιακών ημερών να έχουν καταρτίσει και καταθέσει το Νομοσχέδιο.